Array ( )
  1. Pradžia
  2. Paslaugos

Mobilios Technikos Aptarnavimas

Mobilios Technikos Aptarnavimas

Siūlome mobiliųjų telefonų bei planšetinių kompiuterių negarantinį taisymą. Aptarnaujame šiuos įrenginius, kai jau pasibaigusi gamintojo garantija, ar neturint draudimo sudaužomas ekranas bei kitais atvejais. Remontuojamų aparatų gamintojai yra tiek garsios, tiek mažiau žinomos kompanijos

  • Garantinis ir negarantinis Nous prekių aptarnavimas;
  • Samsung, Nokia, Sony, HTC, Apple, LG, Huawei, Prestigio, Estar negarantinis mobilios technikos remontas;
  • Naudojamos originalios arba aukštos kokybės analoginės detalės;
  • Kokybiškas remontas per kuo greitesnį laikotarpį.

Atsarginių Detalių Tiekimas

Atsarginių Detalių Tiekimas

Sulūžus ar sugedus Jūsų naudojamo prietaiso priedui, aksesuarui ar kitai daliai, nebūtina pirkti naujo aparato. Gamintojai suteikia galimybę įsigyti tik reikiamą detalę. Reikia tik užpildyti užklausą ir dienos eigoje pateiksime pasiūlymą.

  • Originalios atsarginės gamintojų detalės ir aksesuarai;
  • Palankios kainos;
  • Detalių gavimas iš gamintojų sandėlių iki 2-4 savaičių;
  • Galimas pristatymas visoje Lietuvoje.

Pogarantinis servisas

Pogarantinis servisas

Sugedus aparatui, bet pasibaigus garantiniam laikotarpui, nereikia prietaiso mesti lauk. Galite pristatyti aparatą į Emtoservis būstinę diagnostikai, po kurios pranešime, kas tiksliai sugedo ir kokia būtų taisymo kaina.

  • Diagnostika ir taisymo kainos paskaičiavimas per 1-3 darbo dienas;
  • Remontui naudojamos originalios gamintojų detalės;
  • Kokybiškas taisymas pagal gamintojų technines dokumentacijas;
  • Apžiūros aktų išrašymas draudimo kompanijoms.

Garantinis servisas

Garantinis servisas

Emtoservis teikiamas autorizuotas garantinis aptarnavimas tai nemokama garso, vaizdo bei buitinės technikos remonto paslauga, taikoma aparatams, pirktiems ne vėliau kaip prieš 24 mėn. Norint gauti šią paslaugą, pristatant prekę reikia:

  • pateikti aparato įsigijimą patvirtinantį pirkimo dokumentą (kasos čekis, sąskaita faktūra);
  • prekė turi atitikti garantinio įsipareigojimo taikomus reikalavimus (skaityti vartotojo instrukcijoje arba garantiniame talone);
  • pristatyti aparato komplektaciją, susijusią su gedimu;
  • taisymo laikas per kuo trumpesnį laikotarpį.